رشد و تقویت مو

داشتن موهای درخشان !

هیرتامین - شاخص

داشتن موهای درخشان !

برای داشتن موهایی درخشنده و زیبا باید نکاتی را رعایت و ویتامین های را برای بدن خود تامین کنید. به صورتی باید هم یک روتین فیزیکی درست داشته باشید و هم باید از درون به ریشه موهای خود اهمیت بدهید. منظور  از روتین فیزیکی شست و شو و بهداشت مناسب مو می باشد. که بهتر است از شامپوهایی با برند معتبر استفاده کنید. و منظور از اهمیت درونی به مو این است که ویتامین ها و عناصر مورد نیاز مو را فراهم کنید. برای فراهم کردن این مواد می بایست در مرحله اول تغذیه مناسبی داشته باشید. و در مرحله بعد استفاده از محصولاتی مانند هیرتامین پیشنهاد می شود.

شناخت هیرتامین

هیرتامین یک محصول تقویت کننده مو می باشد که با مصرف چند دوره می توانید شاهد رشد مجدد مو ها و تقویت موهای آسیب خورده خود باشید.  هیرتامین کاملا گیاهی و ارگانیک می باشد. و هیچ گونه عوارض جانبی  ندارد. هیرتامین محصول کشور آمریکا است. و فرمولی سازگار با هر دو جنسیت آقایان و بانوان دارد.  این محصول  با تامین عناصر و مواد مورد نیاز برای رشد مجدد مو به شما کمک می کند که بتوانید موهایی درخشنده تر و پرپشت تر داشته باشید.

هیرتامین 1

ویتامین های هیرتامین

 هیرتامین در بسته بندی 30 عددی به بازار ارائه شد. و توانسته جایگاه بسیار خوبی را در لیست تقویت کننده مو بگیرید. یکی از دلایل محبوبیت این محصول غیر هورمونی بودن آن است. شما با مصرف هیرتامین به رشد موهای زائد بدن خود کمک نمی کنید. این در صورتی است که پیش از 70 درصد محصولات تقویت کننده مو هورمونی هستند و به رشد موهای زائد بدن کمک فراوانی می کنند. ویتامین های کپسول هیرتامین شامل :

  • نیاسین
  • ریبوفلاوین
  • تامین
  • ویتامین d3
  • ویتامین c
  • ویتامین a

هفت مورد ذکر شده در بالا ویتامین های تشکیل دهنده هیرتامین بودن اما هیرتامین محدود به این هفت ویتامین نیست و توانسته است در فرمول خود موادی مانند دانه فلفل سیاه،عصاره ریشه زردچوبه،پودر رزماری،عصاره برگ،عصاره دم اسب،پودر میوه کاین و … را در خود جایی داده بدهد. هیرتامین هیچ گونه افزودنی مصنوعی ندارد.

هیرتامین 3

مراقبت فیزیکی از مو

مو عضوی حساس و بسیار آسیب پذیر می باشد. به همین دلیل نیاز به مراقبت هایی دارد. بسیاری از افراد به دو چیز در زندگی خود عادت کرده اند که همین عوامل می تواند باعث طاسی و یا کم پشت شدن موهای آنها باشد. دلیل اول رفتن پیش از اندازه به حمام و استحمام با شامپو ها و مواد شوینده بی کیفیت است. و دلیل دوم استفاده از سشوار داغ برای خشک کردن موها یکی از دلایل اصلی ریزش مو می باشد. بهتر است برای خشک کردن موهای خود از یک حوله تمیز استفاده کنید. اگر بخواهیم کمی حساسیت  به خرج دهیم باید بگوییم. حوله های معمولی می توانند باعث ساییدگی و شکنندگی موهای شما شوند. پس بهتر است از حوله های میکروفایبر استفاده کنید.

هیرتامین 5

مشاوره خرید هیرتامین

ما در مجموعه آناژ  هیرتامین را با اصالت ضمانت کالا و تضمین سلامت فیزیکی کالا به دست شما می رسانیم. مشاوران و کارشناسان آناژ می توانند به صورت آنی و لحظه ای پاسخ گو شما باشند. پس اگر سوالی درباره این محصول یا سایر محصولات مجموعه دارید می توانید با یکی از شماره های موجود در زیر تماس بگیرید.

هرتامین یک محصول پر استقبال می باشد به همین دلیل نسخه های فیک و ایرانی زیادی در بازار لوازم آرایشی دارد. پس برای خرید این محصول از فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید کنید.

نسخه فیک این محصول که مبدا نامعلوم دارد و می تواند برای سلامت مو بسیار مضرر باشد زیرا مشخص نیست که محتوایش چیست.

نسخه ایرانی تاثیر بسیار کمتری نسبت به نسخه اورجینال دارد به همین دلیل قیمت بسیار پایین تری نسبت به نسخه اورجینال را برای خود به ثبت رسانده است.

هیرتامین 2

مو برای رشد و جذابیت بیشتر نیاز به ویتامین و شرایط مناسب شست و شو دارد. اگر این موارد را رعایت کنید قطعا شاهد رشد بهتر و درخشندگی بیشتر موهای خود هستید. اما نکته قابل توجه درباره استفاده از هیرتامین این است که باید در مصرف آن  افراط نکنید زیرا مصرف زیاد ویتامین هم می تواند آسیب زننده باشد. هیرتامین را یکبار پس از میل کردن صبحانه استفاده کنید. امیدوارم توانسته باشیم اطلاعاتی درباره  هیرتامین به شما رسانده باشیم.

نویسنده

مهدیه سلطانیان

کارشناس فروش - مشاور تخصصی - مدیریت وب سایت آناژ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *