مراقبت از پوست

شادابی پوست

آبرسان کلینیک - شاخص شادابی پوست

شادابی پوست

شادابی و درخشندگی پوست برای بسیاری از افراد دارای اهمیت به خصوصی است. برای داشتن پوستی شاداب باید انواع ویتامین ها و مواد مغذی را به پوست برسانید همچنین باید یک روتین پوستی مرتب را دنبال کنید تا بتوانید نتیجه دلخواه را بگیرید. یکی از مشکلات اصلی افراد به خصوص در فصل های سرد خشکی پیش از اندازه پوستشان است. بهتر است برای رفع این مشکل از آبرسان های معتبر مانند آبرسان کلینیک استفاده کنید. شما برای شادابی و سلامتی پوست میتوانید هم از روش های خانگی استفاده کنید و هم از روش های درمانی دیگر اما بهترین کار این است که از هر دو آنها بهره  بگیرید.

شسشت و شو منظم پوست

افراد به خصوص خانم ها در طول روز از انواع لوازم آرایشی با برند های مختلف استفاده می کنند. همچنین آلودگی هایی مانند گرد و غبار هم باعث می شود سطح پوست آلوده شود. و درخشش و شادابی خودش را از دست بدهد. هر چقدر در طول هفته دیر تر صورت خود را شست و شو دهید. شانس خودتان را برای داشتن صورتی بی جوش از دست داده اید. بهتر از در طول روز حداکثر دو مرتبه صورت خودتان را شست و شو دهید اگر نوع پوست شما چرب است می توانید این رقم را افزایش دهید.

آبرسان کلینیک - شادابی پوست

استفاده از ماسک صورت

امروزه در بازار لوازم آرایشی ماسک های مختلفی  با کاربرد های گوناگونی وجود دارد که شما با خرید آنها و استفاده مرتب می توانید پوستی شاداب تر داشته باشید اما اگر اعتمادی به محصولات شرکتی ندارید به راحتی می توانید در خانه هم این ماسک ها را درست کنید. و می شود گفت تاثیر خوبی دارد اگر پوست واکنش حساسی نشان ندهد. چند نمونه از این ماسک های خانگی شامل :

  • ماسک خانگی عسل
  • ماسک خانگی آوکادو
  • ماسک بلغور جو دو سر با عسل
  • ماسک زرد چوبه
  • ماسک لایه بردار قهوه

و شاید بتوانیم بگوییم 100 ها نوع دیگر که به راحتی می توانید در خانه آنها را درست کنید.

حساسیت ها

روش های خانگی بسیار زیادی وجود دارد که با بهره گیری از آنها می توانید با کمترین هزینه بیشترین سود را ببرید اما نکته قابل توجه این است که باید در مرحله اول طبق دستوالعمل دقیق ساخت این مواد پیش بروید. و نکته بعدی حساسیت پوست به این نوع مواد خانگی است. فرضا اگر پوست شما به عسل و دارچین که ترکیبی معروف است واکنش بدی دهد میتواند باعث التهاب شدید پوست و تورم آن شود. پس حواستان به حساسیت های پوستی خودتان باشد. همچنین بهتر است مشکل پوست خود را با یک مشاور در میان بگذارید.

مشاوره

مجموعه بزرگ آناژ با در اختیار داشتن کارشناسان و مشاوران حرفه ای آماده پاسخ گویی لحظه ای و آنی به سوالات شما دوستان است. پس اگر سوالی درباره محصولات  داشتید می توانید به راحتی با ما ارتباط بگیرید. همچنین اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید به صورت کاملا رایگان یک مشاوره خوب و حرفه ای دریافت کنید.ناگفته نماند کلیه اطلاعات شما پیش ما به صورت یک راز باقی می ماند.

برای داشتن پوستی جذاب باید به آن  اهمیت دهید. پس کمی وقت گذاشتن و کمی هم هزینه هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی کند. اما به عنوان کلام آخر افراد زیادی بوده اند که دچار وسواس در این قضیه شده اند. شست و شو صورت و استفاده از ماسک ها یا آبرسان ها به اندازه و حساب شده می توانید تاثیر خوبی بر روی پوست شما بگذارد استفاده ای سر خود و پیش از اندازه علاوه بر اینکه هیچ گونه تاثیری بر روی پوست شما ندارد می تواند بسیار آسیب زنند هم باشد. خوب آمیدوارم توانسته باشیم اطلاعاتی به شما درباره مراقبت ها و حساسیت های پوستی رسانده باشیم.

نویسنده

مهدیه سلطانیان

کارشناس فروش - مشاور - مدیریت وب سایت آناژ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *