شادابی پوست

محصول کوکونات کلاژن

محصول کوکونات کلاژن - شاخص

محصول کوکونات کلاژن

کلاژن در واقع نوعی پروتئین موجود بدن است. حدود 80 درصد پوست انسان را کلاژن تشکیل داده است. وظیفه این پروتئین افزایش انعطاف پذیری پوست می باشد. اما امروز قصد داریم محصول کوکونات کلاژن را به شما معرفی کنیم. کوکونات کلاژن مای ویتامینز ویژگی های بسیار زیادی را در خودش جای داده است این ویژگی ها شامل :

  • کاهش چین و چروک صورت
  • روشن کننده پوست
  • بهبود آکنه و جوش
  • حفظ رطوبت پوست
  • کمک به سلامت مو و پوست

و شاید ده ها ویژگی دیگر که می توانید در این محصول مشاهده کنید.

محصول کوکونات کلاژن - کوکونات کلاژن1

شناخت کوکونات کلاژن

محصول کوکونات کلاژن متعلق به شرکت مای ویتامینز می باشد. این محصول در بسته بندی 180 عددی به بازار جهانی عرضه شده است. و در بازار ایران حدود یک میلیون تا یک میلیون و پناصد هزار تومان قیمت گذاری می شود. ناگفته نماند این قیمت متعلق به نسخه اورجینال محصول می باشد. اما آگر بخواهیم به برخی ویژگی  های برتر این محصول اشاره کنیم. این ویژگی ها شامل :

  1. به کاهش وزن انسان کمک می کند
  2. پوست بدن را سفت می کند
  3. ویژگی ارتجاعی بودن پوست را تقویت می کند
  4. یک منبع انرژی است
  5. کاهش چین و چروک
  6. جوان کننده پوست
  7. تقویت و حفظ سلامتی پوست و مو
  8. افزایش رطوبت پوست
  9. حفظ استحکام پوست
  10. تقویت سلامت ناخن ها

و سایر ویژگی هایی که این محصول در ساختار فرمولی خودش جای داده است. کوکونات کلاژن از پیری زودرس جلوگیری می کند.

کوکونات کلاژن کوکونات کلاژن

نکات مهم درباره کوکونات کلاژن

اگر قصد خرید کوکونات کلاژن را دارید باید از فروشگاهی خرید کنید که این  محصول را با ضمانت اصالت کالا ارائه کنند. زیرا این  محصول هم وارداتی محسوب می شود. و میتواند نسخه های فیک زیادی در بازار داشته باشد. بهترین راه تشخیص نسخه ها برای عموم مردم قیمت آنها است. همچنین در هنگام خرید این محصول به تاریخ انقضا آن دقت کافی داشته باشید.

سوالات متداول از ما :

نوع دستورالعمل : روزی دو عدد بعد از وعده غذایی میل شود.

آیا مصرف کوکونات کلاژن باعث چاقی می شود ؟ : خیر کوکونات کلاژن به هیچ وجه باعث بروز چاقی مصرف کننده نمی شود

چند دوره باید کوکونات کلآژن را مصرف کنیم ؟ : بدن و پوست انسان به صورت مادام العمر به پروتئین کلاژن نیاز دارد. پس می شود گفت کوکونات کلاژن را می توان به عنوان یک محصول ویتامینه به صورت روزانه میل کرد.

عوارض جانبی : کوکونات کلاژن به صورت کلی فاقد هرگونه عوارض جانبی می باشد.  اما برای افرادی که پوستی مستعد به جوش دارند. می تواند این عارضه پوستی را افزایش دهد. یعنی درصد بروز جوش را افزایش دهد این نمونه بسیار نادر است.

نوع بسته بندی کوکونات کلاژن : محصول کوکونات کلاژن در دو بسته بندی 180 عددی و 60 عددی در بازار عرضه شده است. که نسخه 180 عددی این محصول بسیار پر طرفدار تر است.

مشاوره قبل از خرید کوکونات کلاژن

همان طور که در بالا ذکر شد کوکونات کلاژن یک محصول واردتی محسوب می شود. پس می تواند بسیار بحث برانگیز باشد. اگر در هر زمینه نیاز به مشاور تلفنی داشتید می توانید با یکی از کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید. یا از طریق نسخه پشتیبان چت زنده در سمت چپ صفحه به یکی از مشاوران ما متصل شوید. کارشناسان و مشاوران آناژ با سابق و تجربه ایی بالا در زمینه زیبایی پوست و مو می توانند به صورت آنی و لحظه ای پاسخ گو شما باشند.

اگر قصد خرید کوکونات کلاژن را دارید. حتما از فروشگاه های اینترنتی یا حضوری معتبر خریداری کنید. زیرا نسخه اورجینال این محصول بسیار استاندارد می باشد. و می شود گفت اگر پوست شما بیماری خاصی نداشته باشد یا حساسیت آن نرمال باشد هیچ گونه عوارض جانبی برای شما نخواهد داشت. همچنین توصیه می شود به کوکونات کلاژن به چشم یک ویتامین و یا پروتئین مورد نیاز روزانه نگاه کنید و سعی داشته باشید مصرف آن را ادامه دهید. اما هیچ وجه از چهارچوب دستوالعمل آن خارج نشوید. زیرا می تواند عوراضی برای شما در پی خواهد داشته باشد. خوب امیدوارم تواسنته باشم اطلاعاتی هر چند کوتاه و کم به شما رسانده باشیم. اگر به هر دلیلی پاسخ سوالات خود را نه در این مقاله و نه در سایر مقالات مرتبط نیافتید می توانید با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید.

نویسنده

مهدیه سلطانیان

کارشناس فروش - مشاور - مدیریت واحد فروشگاه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *