رشد و تقویت مو

هیرتامین استفاده کنیم یا نه ؟

هیرتامین استفاده کنیم یا نه ؟ - هیرتامین 2

هیرتامین استفاده کنیم یا نه ؟

هیرتامین چندین سال است که توانسته است جایگاه خوبی را در بین تقویت کننده ها و محصولات رشد مو جایی پیدا کند. مو برای رشد و تقویت خودش نیاز به انواع پروتئین و ویتامین دارد. اما سوال اصلی اینجاست که آیا از هیرتامین استفاده بکنیم یا خیر ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر از نسخه اورجینال  این محصول استفاده کنید. قطعا نتیجه دلخواه خودتان را می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بگیرید. هیرتامین یک محصول با فرمولی هوشمند و قابل اعتماد است. که همین امر باعث شده است هیرتامین هیچ گونه عوارض جانبی نداشته باشد.

هیرتامین استفاده کنیم یا نه ؟ - هیرتامین

مهم ترین مسئله خرید هیرتامین !

شاید یکی از اصلی ترین و مهم ترین نکاتی که باید به آن دقت کافی داشته باشید. اورجینال بودن  هیرتامین است. زیرا این محصول پیش ازسه نوع نسخه مختلف دارد. نسخه اول که همان نسخه اورجینال این کالا است نسخه دوم نسخه ایرانی با متریال  و فرمولی بسیار ضعیف تر از نسخه اصلی می باشد. و نسخه آخر هم نسخه فیک با مبدا نامعلوم است. در مورد دو نسخه اصلی و ایرانی باید بگویم عوارض و خطری برای شما ندارد اما نسخه فیک می تواند عوارض جانبی بسیار زیادی برای شما داشته باشد.

بهترین راهکار تشخیص نسخه اصلی برای عموم مردم استفاده از نرم افزار بارکد خوان و اسکن بارکد بسته بندی است. و راهکار دوم دقت به نوع بسته بندی و فونت نوشتاری هیرتامین می باشد.

استفاده کنیم یا نه ؟ هیرتامین 2

هیرتامین طبیعی

یکی از نکاتی که هیرتامین را بسیار پر طرفدار کرده است طبیعی بودن این محصول است. هیرتامین یک محصول کاملا طبیعی و ارگانیک است. و هیچ گونه افزودنی مصنوعی در خودش جایی نداده است. یکی از معایب کلی محصولات تقویت کننده مو این است که این محصولات دارای هورمون می باشند همین امر باعث می شود که به رشد موهای زائد بدن کمک شود. اما هیرتامین  فاقد هر نوع هورمونی می باشد. پس از این بابت خاطرتان جمع باشد.

ویتامین های هیرتامین

هیرتامین شامل مواد مغذی و ویتامین های گوناگونی است همچنین در کنار این مواد توانسته است عناصر طبیعی بسیار زیادی را در خودش جای دهد. عناصری مانند :

  • عصاره آلوئه ورا
  • عصاره ریشع زرد چوبه
  • عصاره دم اسب
  • فلفل سیاه

و … این عناصر ذکر شده عناصری کاملا طبیعی هستند که در هیرتامین جایی گرفته است اما در کنار این خواص ویتامین هایی مانند: ویتامین a ، ویتامین d3 ، ویتامین c ، نیاسین و … را در خود جای داده است.   اگر بخواهیم به صورت دسته بندی خواص هیرتامین را بیان کنیم شامل موارد زیر می باشد.

  1. تقویت مو
  2. افزایش ضخامت مو
  3. افزایش رشد مو
  4. افزایش رشد قدی مو
  5. جلوگیری از ریزش مو

و سایر موارد دیگر می شود. که ادامه به آنها می پردازیم.

تاثیر ویتامین در رشد مو

ویتامین ها می توانند تاثیرات بسیار زیاد در رشد و تقویت موهای شما داشته باشد. ویتامین A یکی از حیاتی ترین ویتامین های ریشه مو است در واقع ریشه موهای شما برای استحکام و رشد به صورت متعدد به ویتامین A  نیاز دارند. ویتامین C در بدن ما پروتئین کلاژن را تقویت کرده و باعث افزایش تولید آن می شود. و سایر ویتامین های حیاتی که بدن ما برای افزایش رشد مو به آنها نیاز دارد. این ویتامین ها را هم می توانید از طریق مواد غذایی جذب کنید و هم از طریق ویتامین و یا محصولات تقویت کننده جذب این ویتامین ها به صورت جامع و کلی از طریق مواد غذایی کمی دشوار و هزینه بر می باشد. پس بهتر است این ویتامین ها از طریق مصرف محصول هیرتامین جذب شود.

کلام آخر

همان طور که شما هم معتقد هستید مو می تواند بر روی اعتماد به نفس افراد تاثیر مستقیمی داشته باشد باید بگویم پس قطعا از اهمیت زیادی برخوردار است. سعی کنید در حفظ و نگهداری آنها هوشیار باشید. زیرا پیشگیری بهتر از درمان است. اگر موهایتان را تقریبا از دست داده اید یا کامل از بین رفته باز هم جای امیدی هست با رعایت برخی نکات و استفاده از برخی محصولات می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به رشد و تقویت مو کمک کنید و یا باعث رشد مجدد موهای از دست رفته خود باشید. خوب امیدوارم که تا به اینجا مقاله توانسته باشیم اطلاعات کافی و مفید به شما رسانده باشیم.

نویسنده

مهدیه سلطانیان

کارشناس فروش - مدیریت آناژ - مدیریت واحد فروشگاهی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *