رشد و تقویت مو

هیرتامین ؟؟؟

هیرتامین - هیرتامین چیست ؟ 3 شاخص

هیرتامین ؟؟؟

شاید بارها و بارها درباره این محصول تقویت کننده مو صحبت کرده باشیم. هیرتامین یک محصول سرشار از انواع ویتامین ها و عناصر مختلف گیاهی می باشد. که با یک دوره مصرف می توانید اثر مثبت آن را در رشد مجدد و تقویت تار های آسیب دیده مو ببنید. هیرتامین شامل بسته بندی 30 عددی است. هیرتامین ساخت کشور آمریکا می باشد که در صورتی که نسخه اصل آن را استفاده کنید خیلی سریع تر از حد تصور خود میتوانید نتیجه را ببنید. هیرتامین به دلیل استقبال زیاد مردم توجه سودجویان را به خود جلب کرده است. و نسخه های فیک و ایرانی زیادی در بازار دارد. نسخه های ایرانی مضرر و آسیب زننده نیستن اما تاثیر بسیار کمتری نسبت به نسخه اورجینال دارند. و اما نسخه های فیک علاوه بر بی تاثیر بودن به دلیل نامعلوم بودن مبدا ساخت می توانند آسیب زننده هم باشد.

عناصر و ویتامین ها

همان طور که در بالا اشاره شد هیرتامین سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی است. از این رو در ساخت این محصول از عناصر طبیعی بسیار زیادی مانند : عصاره برگ،پودر میوه کاین،عصاره دم اسب،پودر آلوئه ورا،پودر برگ رزماری،عصاره ریشه زردچوبه،دانه فلفل سیاه، و سایر مواد طبیعی که در فرمول ساخت این محصول شگفت انگیز قرار دارد  از این رو هم انواع ویتامین ها مانند : ویتامین d3 ، ویتامین a ،  ویتامین c ، ریبوفلاوین ، نیاسین، زینک، سلنیوم، فولیک اسید  و … جز از ویتامین های این محصول می باشند. هر عدد هیرتامین مانند یک بمب سرشار از مواد مغذی و گیاهی است. که با مصرف آن کلیه مواد لازم را برای رشد مجدد یا تقویت موهای آسیب خورده فراهم ساخته اید.  طریقه مصرف هیرتامین به این شکل است که بعد از میل صبحانه یک عدد  هم میل کنید.

هیرتامین - هیرتامین چیست ؟ 2

محدودیت ها

اگر در دوران بارداری هستید و یا در دوران شیردهی قرار دارید از مصرف هیرتامین خوداری کنید. و از هیرتامین مام استفاده کنید. تا هیچ گونه مشکلی برای شما ایجاد نشود. دقت داشته باشید هیرتامین محدود به جنسیت خانم ها و آقایان نیست. و برای هر دو گروه مناسب می باشد. در گذشته به این صورت نبود و هیرتامین آقایان و خانم ها با یک دیگر متفاوت بود. اما شرکت پس ازگذشت چند سال هیرتامین را فقط در یک نسخه ارائه کرد. یکی از سوالات پر تکرار درباره هیرتامین این است که آیا هیرتامین عوارض جانبی دارد ؟ در صورت استفاده درست و رعایت دستورالعمل هیچ گونه عوارض جانبی نخواهد داشت. یکی دیگر از این نگرانی ها این است که آیا با مصرف هیرتامین به رشد موهای زائد بدن هم کمک می کنیم ؟ جواب این سوال خیر است زیرا هیرتامین هورمونی نیست

هیرتامین - هیرتامین چیست ؟

مشاوره هیرتامین

اگر موهای کم پشتی دارید یا دچار ریزش مو شده اید. هیرتامین بهترین گزینه شما می باشد زیرا نه عوارض جانبی دارد و نه هورمونی است. اگر نیاز به مشاوره دارید کارشناسان و مشاوران آناژ به صورت آنی و لحظه ای پاسخ گو شما هستند. مشاوران ما با تجربه بالا در زمینه زیبایی پوست و مو می توانند به راحتی مشکل شما را حل کنند.

کلام آخر

کپسول هیرتامین یک محصول تقویت کننده فوق العاده با فرمول و ساختار بسیار مناسبی است. و می توانید در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه نتیجه دلخواه خود را بگیرید. هیرتامین باعث تقویت براقیت و درخشندگی مو می  شود. اما کار اصلی و حیاتی این مکمل این است که هورمون ها را تحریک به افزایش و رشد جدید موها کند. هیرتامین تمامیه مواد پروتئینی و گیاهی حیاتی برای رشد مو را در خود جای داده است. پس میتواند گزینه ای بسیار مناسب و خوبی باشد. امیدوارم تا به اینجای این مقاله توانسته باشیم هیرتامین را به شما معرفی کنیم.

نویسنده

مهدیه سلطانیان

کارشناس فروش - مشاور حوضه پوست و مو- مدیریت وب سایت آناژ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *