مراقبت از پوست

آبرسان کلینیک چیست ؟

آبرسان کلینیک - آبرسان کلینیک چیست ؟5

آبرسان کلینیک چیست ؟

بعضی از افراد دارای پوستی خشک و شکننده هستند. این افراد مشکلاتی از قبیل پوسته پوسته شدن پوست یا سوزش و خارش را تجربه کرده اند. اگر جز این دسته هستید باید با این کرم آشنا شوید تا تمام این مشکلات برای همیشه تمام شود. کرم آبرسان کلینیک از دسته محصولات پر فروش وب سایت ما می باشد وظیفه این کرم آبرسانی 10 لایه از پوست است. یعنی به نحوی تا ده لایه به پوست نفوذ کرده و رطوبت پوست را بالا می برد. نکته جالب آن این است که این رطوبت تا 100 ساعت ماندگاری دارد.

آبرسان کلینیک - آبرسان کلینیک چیست ؟1

فواید آبرسان کلینیک

شما با استفاده از این کرم می توانید از شر مشکلات خشکی پوست برای همیشه راحت شوید. فواید آبرسان کلینیک شامل:

  • پیش از صد(100) آبرسانی مداوم
  • مناسب و سازگار با انواع نوع پوست
  • فاقد چربی و افزودنی
  • حاوی مخمر آلوئه ورا و هیالورونیک اسید
  • بافت سبک و کرم
  • فاقد پارابن و عطر
  • شاداب کننده و درخشان کننده صورت

آبرسان کلینیک دارای انواع ویتامین های مفید برای پوست مانند ویتامین a ، ویتامین b5 ، ویتامین e ،  ویتامین c و … می باشد.

آبرسان کلینیک - مقاله درونی آبرسان کلینیک

قیمت و اصالت

آبرسان کلینیک با قیمت تقریبی 2.200.000 در بازار خرید و فروش می شود. اما به دلیل تقاضای بالا این محصول با آفر های مختلفی در بازار  ارائه می شود. فرضا این محصول در وب سایت ما با قیمت 1.750.000 تومان یعنی با 20 درصد تخفیف به فروش می شود. در بعضی از وب سایت ها قیمت های عجیب و غریبی مانند 350.000 هزار تومان دیده می شود. خوب قطعا این نسخه فیک با مبدا نامعلومی می باشد. پس به این نکته توجه کافی داشته باشید میانگین قیمت این کالا 1.500.000 میلیون تومان می باشد. دلیل قیمت نسبتا بالای این محصول وارداتی بودن آن است. آبرسان کلینیک را یک بار در صبح و یکبار هم شب بر روی پوست تمیز  استفاده کنید.

آبرسان کلینیک - - آبرسان کلینیک چیست ؟

مشاوره

همیشه قبل از خرید بهتر از با یک مشاور یا یک  کارشناسان فروش مشورت کنیم تا بتوانیم انتخابی درست تر و بهتر داشته باشیم. کارشناسان و مشاوران آناژ با سابقه ای چندین ساله در زمینه فروش لوازم آرایشی می توانند به صورت آنی و لحظه ای پاسخ گو شما باشند. ناگفته نماند این مشاوره کاملا تخصصی اما رایگان است.

آبرسان کلینیک - چیست ؟

کلام آخر

اگر پوستی خشک دارید و همین مسئله باعث بروز برخی از مشکلات برای شما شده است. بهتر می باشد که حتما از کرم آبرسان کلینیک استفاده کنید. تا بتوانید خشکی پوست خود را جبران کنید. آبرسان کلینیک با ساختار فرمولی مناسب عوارض جانبی ندارد پس در این مسئله اطمینان خاطر داشته باشید. آبرسان کلینیک حاوی مخمر آلوئه ورا و هیالورونیک اسید می باشد همین ترکیبات باعث نفوذ عمیق به پوست و آبرسانی بالا به عمق پوست شده و به صورتی باید برای همیشه با خشکی یا ترک های پوست خود خداحافظی کنید. خوب امیدوارم تا به اینجا این مقاله توانسته باشیم اطلاعاتی به شما در زمینه آبرسان کلینیک رسانده باشیم.

نویسنده

مهدیه سلطانیان

کارشناس فروش - مشاور تخصصی - مدیریت وب سایت آناژ

پیش از سه سال است که فروشگاه آناژ در حوضه فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت گسترده ای داریم. در این مدت سعی کرده ایم بهترین باشیم. و محصولات اورجینال باضمانت اصالت کالا به فروش برسانیم تا بتوانیم اعتماد مشتری خود را جلب کرده. و آن را ماندگار سازیم. اگر درباره هر محصولی نیاز به مشاوره داشتید کارشناسان ما به صورت آنی و لحظه ای پاسخگو شما هستند. محصول خریداری شده در کوتاه ترین زمان ممکن با ضمانت اصالت کالا و ضمانت سلامت فیزیکی اجناس به دست شما می رسد. پس از بابت اصل بودن کالای خود مطمئن باشید ما در مجموعه خود کالای فیک یا نسخه بی کیفیت ایرانی موجود نمی کنیم. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *