رشد و تقویت مو

تقویت کننده مو هیرتامین

قرص تقویت کننده مو هیرتامین - 1 شاخص

خواص، مواد تشکیل دهنده و ویتامین های موجود

 هیرتامین محصولی برپایه مواد گیاهی است و تمامی عناصر آن متشکل از گیاهانی مانند، آلوئه ورا، گیاه دم اسب، رزماری، فلفل سیاه، فلفل قرمز، آرد برنج، زرد چوبه، گزنه، گیاه براهمی (باکوما) و نظایر آنها و ویتامین هایی از جمله ویتامین A، ویتامین C، ویتامین  D3،  تمامی خانواده ویتامین B، سلنیوم، زینک (روی)، منیزیم را شامل می شود.

این محصول با فرمولاسین پیشرفته ای که دارد باعث افزایش حجم و رشد چشم گیر موها و جلوگیری از ریزش مو می شود،

قرص تقویت کننده مو هیرتامین

هیرتامین برای چه نوع مو هایی قابل استفاده است!

در جواب این سوال شما باید بگویم هیچی وجود ندارد ک برای افرادی خاص ضرر نداشته باشد و  هیرتامین هم از این غائله مستثنی نمی شود،  هیرتامین برای افراد زیر 18 سال و خانم های باردار پیشنهاد نمی شود و ممکن است پیامد های بدی به همراه داشته باشد، اما اگر جز این دو دسته نیستید باید خاطر نشان کنم که این قرص نه تنها برای انواع مختلف جنس مو مناسب است بلکه برای خانم ها و آقایان هم قابل استفاده است، اگر شما به داشتن موهایی ضخیم و پرپشت علاقه دارید یا با ریزش مو مواجه هستید تنها با مصرف هیرتامین می توانید ریزش موهای خود را متوقف کنید و شاهد رشد موهایتان حتی در مناطقی که خالی از تار های مو است باشید.

قرص تقویت کننده مو هیرتامین - 1

نحوه مصرف هیرتامین :

در هر بسته یا قوطی هیرتامین 30 عدد  وجود دارد. شما در دو یا سه دوره ی مصرفی می توانید تاثیر شگفت انگیز قرص را در موهایتان ببینید و از داشتن موهایی پر پشت و زیبا لذت ببرید. هر دوره مصرف یک ماه زمان می برد، به طوری که شما باید روزانه یک عدد میل کنید، زمانی خاص برای مصرف هیرتامین تعیین نشده است اما این بهتر است که در یک ساعت مشخص در صبح یا ظهر بعد از نهار همراه با آب و غذا مصرف  کنید تا آسیبی به شما نرساند.

عوارض هیرتامین چیست!؟

در اوایل مقاله به این موضوع اشاره کردم که این محصول کاملا گیاهی و عاری از هر گونه مواد شیمیایی است، بنابر این ترکیبات موجود در آن بی خطر است و مصر آن بر روی بدن هیچ گونه تاثیر منفی نخواهد گذاشت و تا کنون هیچ گونه عوارضی ناشی از مصرف  هیرتامین  گزارش نشده است،

در هیرتامین  هیچ گونه مواد مخدری وجود ندارد و فاقد از گلوتن، هورمون و تست حیوانی و بدون آلرژی است. و نکته قابل توجه اینکه شما پس از ترک مصرف هیرتامین هیچ گونه عارضه ای در بدن خود مشاهده نخواهید کرد.

آیا هیرتامین چاق کننده است!؟

همچنان با مرور کردن مطالب اول مقاله این را یاد آوری کنم که هیرتامین  متشکل از ترکیبات گیاهی است. در این محصول از شکر استفاده نشده و فاقد هرمون و  هرگونه افزودنی های شیمیایی است، بنابر این هیرتامین هیچ گونه عوارض چاقی و اضافه وزن برای شما نخواهد داشت.

آیا مصرف هیرتامین باعث رشد موهای زائد می شود!؟

خیر! از آنجایی که فولیکول دستگاه تولید کننده مو در انسان و دیگر پستانداران موهای زائد بدن با موهای سر با یکدیگر تفاوت دارد به شما اطمینان می دهم که  شما با مصرف هیرتامین شاهد افزایش رشد موهای زائد بدن نخواهید بود.

آیا مصرف هیرتامین باعث مسمومیت می شود!؟

خیر! مصرف هیرتامین به تنهای باعث مسمومیت نمی شود، اما افراد باید مراقب مصرف خود باشند به عنوان مثال افرادی که از قرص آهن استفاده می کنند اگر قرص آهن را همرا با این کپسول مصرف کنند در مدت زمانی نه چندان زیاد منجر به رسوب این ماده در کبد می شود و خطرات جدی را به دنبال دارد. و همچنین ممکن است افرادی که به گیاه گزنه حساسیت دارند  پس از مصرف آن دچار حساسیت های پوستی شوند.

چگونه هیرتامین اصل را از هیرتامین تقلبی تشخیص دهیم!؟

همیشه در کنار تمامی کالا های اصل، کالاهای فیک و تقلبی هم وجود داشته است. و در رابطه با این محصول چنین چیزی  به وفور مشاهده می شود. مصرف کالا های تقلبی آسیب های زیادی را به مصرف کنندگان وارد می کند.

اما راه حل چیست؟ در مرحله اول باید این تذکر را بدهم که همیشه سعی کنید محصولات خود را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید، چه در خرید های مجازی و چه در خرید های حضوری با رعایت این نکته احتمال خرید جنس تقلبی کم می شود.

اما حالا چطور تشخیص بدهیم که کدام هیرتامین اصل وکدام تقلبی است!؟ در هنگام خرید محصولات هیرتامین دقت کنید که بارکد هیرتامین اصل و تاریخ بر روی بسته بندی درج شده باشد و  فونت نا مشخص  و غلط املایی نداشته باشد، با رعایت این چند نکته ساده از خرید هیرتامین تقلبی جلوگیری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *