رشد و تقویت مو

افزایش رشد مو تا 100 درصد امکان پذیره ؟

هیرتامین - شاخص درونی

افزایش رشد مو تا 100 درصد امکان پذیره ؟

شاید بسیاری از افراد برای داشتن موهایی درخشنده و پرپشت راههای زیادی را امتحان کرده باشند اما نتیجه دلخواه را نگرفته اند. دلیل این تلخ کامی ها این است که شاید در مرحله اول نیاز موهای خود یا بیماری خود را درک نکرده اند.  فرضا شخصی ریزش مو دارد یا جنس موهای آن زیاد با کیفیت و ضخیم نیست. خوب تشخیص خودش این است که باید به بهداشت فردی اهمیت بیشتری دهد یا مثلا سعی کند کمی به بدنش ویتامین برساند. خوب این راهکارها غلط نیست اما به آن صورت هم تاثیر گذار نمی باشد. این فرد اگر کمبود ویتامین دارد باید برود و مکمل هایی مانند هیرتامین را استفاده کند. تا بتواند کمبود ویتامین یا مواد مغذی مو سر خودش را تامین کند.  

هیرتامین - مقاله درونی رشد 100 درصدی مو سر

تاثیر مشاوره !

اگر شما در زمینه پوست یا چه در زمینه مو یا بهتر است بگوییم در هر زمینه ای به مشکل خوردید. نباید به صورت خود درمانی پیش بروید. زیرا همه ما آگاهی لازم را در زمینه های مختلف نداریم. و نیاز به یک مشاوره درمانی داریم. فرضا شما قصد خرید یک محصول زیبایی پوست یا یک محصول تقویت کننده مو را دارید. خوب قبل از خرید باید در مرحله اول با مشاور یا کارشناس اون فروشگاه ارتباط بگیرید تا بتوانید درباره کارایی محصول و طریقه استفاده از آن اطلاعاتی بدست آورید. خوب همین کار به شما کمک زیادی خواهد کرد. ما در فروشگاه اینترنتی آناژ با داشتن مشاوران و کارشناسان با سابقه بالا آماده پاسخگویی به تمام سوالات و مشکلات شما هستیم. برای ارتباط با ما می توانید. با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

داشتن رژیم غذایی مناسب نه تنها به خیلی از مشکلات ما پایان می دهد بلکه تاثیرات فوق العاده ای بر روی رشد مو های ما دارد. مصرف غذاهای غنی از بیوتین و پروتئین می توانند تاثیرات بسیار شگفت انگیزی بر روی موهای ما بگذارند. بیوتین که با نام های ویتامین b7 و ویتامین h  شناخته شده هستند. بخشی از خانواده ویتامین های b کمپلکس محسوب می شوند. مقدار توصیه شده استفاده از بیوتین در روز 30 میکرو گرم می باشد. غذا های غنی از بیوتین و پروتئین شامل :

  • آووکادو
  • ماهی سالمون
  • گوشت قرمز
  • جگر پخته شده
  • تخم مرغ
  • بادام درختی و بادام زمینی
  • ماهی ساردین

و چندین غذای غنی دیگر که شما با قرار دادن آنها در رژیم غذایی خود خدمتی بزرگ به موهای خود کرده اید.

هیرتامین - مقاله درونی رشد 100 درصدی مو

استفاده از روغن ها

این روش مخصوصا در افراد قدیمی تر بسیار به چشم میخورد که از روغن های گوناگونی برای رشد و تقویت موهای خود استفاده می کردن روش اینکار به این صورت بود که شخص با ماساژ دادن این روغن ها بر روی موهای سر خود روغن را جذب می کرد. یکی از بهترین روغن هایی که شما می توانید از آن برای رشد و تقویت موهای خود استفاده کنید. روغن نارگیل می باشد روغن نارگیل که از زنجیره های چربی های ریز و متوسط تشکیل شده است. بسیار تاثیر گذار تر و نفوذ عمیق تری نسبت به سایر نرم کننده دارند. خاصیت های این روغن بسیار زیاد است که در ادامه به چند مورد از آنها می پردازیم این موارد شامل :

  1. حاوی خواص ضد باکتری می باشد(تسکین خارش و پوسته پوسته شدن سر)
  2. درخشندگی مو
  3. رشد سریع تر مو
  4. حفظ پروتین های موجود در مو سر
  5. افزایش رطوبت در سر

و چندین و چند مورد دیگر که بهتر است وارد آنها نشویم زیرا روغن نارگیل فقط و فقط برای مو ها کاربرد ندارد و برای سایر مشکلات بدن هم داروی خانگی بسیار مناسبی است. بهتر می باشد که یک برنامه روتین منظم هفتگی برای شست و شو سر خود با روغن نارگیل داشته باشید.

هیرتامین - مقاله درونی رشد 100 درصدی موس ر

کلام آخر

در آخر جا دارد بگوییم که برای بدست آوردن سلامت مو و رشد بهتر آنها باید هم از نظر رژیم غذایی و هم از نظر روحی به تعادل قابل قبولی برسید. پروتئین و بیوتین هم فراموش نشه زیرا برای رشد سریع تر به آنها نیاز دارید. همچنین استفاده از مکمل های تقویت کننده مو سر مانند هیرتامین یا سایر مکمل ها در صورتی که اصل باشند. تاثیر بسیار زیادی در این روند دارند. دلیل این تاثیر چشم گیر این است که یک قرص هیرتامین انواع ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز مو را در خود جایی داده است.

موفق و پر پشت باشید.

نویسنده

مهدیه سلطانیان

مشاور - کارشناس فروش - مدیریت وب سایت آناژ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *