مراقبت از پوست

جوان سازی پوست

آبرسان کلینیک - شاخص جوان سازی

جوان سازی پوست

آسیب هایی که باعث به وجود آمدن ضایعات پوستی برای شما می شوند می توانند محکم ترین دلیل برای دست به کار شدن و تحریک برای مراقبته هر چه بیشتر شما از پوستتان باشد. به همین دلیل امروز قصد داریم چند روش  جوان سازی پوست را با هم مرور کنیم. پوست انسان تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و در نتیجه اعتماد به نفس اشخاص دارد به همین دلیل است که برخی اهمیت زیادی به پوستشان می دهند. و دسته ایی هم برایشان چندن اهمیتی ندارد. دلایل اصلی بروز چین و چروک صورت سه عامل مخرب مانند سیگار کشیدن به مدت زیاد – قرار گرفتن در معرض اشعه فرا بنفش – حالت های تکراری صورت انسان را می توانیم سه عامل مخرب و آسیب زننده در فرد بشناسیم.

آبرسان کلینیک - جوان سازی پوست 2

سه عامل مخرب و یک عامل طبیعی

همان طور که در بالا ذکر شده سه عامل موجب پیری زودرس و بروز چین و چروک در صورت می شود. این عوامل شامل استعمال پیش از حد سیگار، قرار گرفتن در معرض اشعه فرا بنفش، حالت های تکراری صورت و … است. اما به عنوان اولین نمونه اشخاصی که دخانیات استعمال می کنند. زودتر دچار پیری زودرس می شوند زیرا کلاژن های پوست از بین می رود. دلیل دوم یعنی قرار گرفتن در معرض اشعه فرا بنفش به روند پیری طبیعی انسان سرعت می بخشد. و عامل سوم یعنی حالت های تکراری صورت شامل مدل لبخند زدن فرد یا اخم کردن دائمی اشخاص می تواند به عضلات صورت فرم و حالت چین و چروک دهد. به همین دلیل به برخی افراد گفته می شود. (اخم نکن پیشونیت چروک میشه !) و تیکه کلام های دیگر پس سه عامل که می شود گفت انسان نقش مهمی در آنها دارد و به صورتی قابل کنترل می باشد. اما یک عامل از کنترل انسان خارج است که در ادامه به آن می پردازیم.

آبرسان کلینیک - سیگار

سن (عامل طبیعی)

اشخاصی که پا به سن می گذارند به صورت طبیعی صورتشان حالت ارتجاعی خودش را از دست می دهد و تولید کلآژن یا متوقف شده و یا بسیار کم می شود به همین دلیل سن یک عامل طبیعی در بروز چین و چروک های صورت اشخاص می باشد. که انسان کنترلی بر آن ندارد اما می تواند روندش را کند یا بهبود بخشد. با پیشرفت دانش و فناوری امروزه کشور های مختلفی که در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی حرفی برای گفتن دارند. توانسته اند کرم های ضد پیری و جوان کننده زیادی تولید و به بازار عرضه کنند. کار این کرم ها به گونه ای جوان سازی پوست می باشد. کرم هایی مانند آبرسان کلینیک که با ماساژ این کرم بر روی پوست خودتان میتوانید پوست را تا ده لایه به مدت صد (100) ساعت آبرسانی کنید.

کلینیک جوان سازی 1

مشاوره

اگر نیاز به مشاوره درباره جوان سازی پوست خودتان دارید یا درباره هر یک از محصولات مجموعه نیاز به مشاوره قبل از خرید دارید. کارشناسان و مشاوران آناژ به صورت لحظه ای و آنی پاسخ گو شما عزیزان هستند. اگر هم قصد خرید آبرسان کلینیک را دارید ما این کرم را در نسخه اورجینال در مجموعه موجود داریم. و آن را با ضمانت اصالت کالا و ضمانت سلامت فیزیکی محصول به دست شما می رسانیم. ناگفته نماند که این کرم نسخه های فیک زیادی در بازار دارد اما مجموعه ما فقط و فقط نسخه های اصلی و اورجینال صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی را به فروش می رساند. پس خیالتان درباره اصالت کالا مطمئن باشد.

اگر قصد جوان سازی پوست را دارید سعی کنید سه عامل اصلی و مخرب تخریب پوست و عامل اصلی بروز ضایعات پوستی را در نظر بگیرید و تا حد امکان از آنها دوری کنید. یکی از سه عامل مخرب که استعمال دخانیات بود. به شدت مضرر و تخریب کننده می باشد. و به راحتی قابل کنترل انسان است. پس اگر سلامت جسم،روح، و پوستتان برایتان مهم است سعی کنید از این عامل مخرب تا حد امکان دوری کنید. و در آخر سعی داشته باشید از کرم های آبرسان در روتین پوستی خود استفاده کنید تا بتوانید به روند بهبود پوست سرعت دهید. بهتر است برای استفاده از کرم های آبرسان از برند های معروف و با کیفیت مانند کلینیک استفاده کنید زیرا هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. اما نکته قابل توجه برای شما این است که باید حتما از نسخه اصلی استفاده کنید تا آسیبی به پوست شما نرسد. خوب امیدوارم توانسته باشیم در این مقاله اطلاعاتی مفید گنجانده و به شما ارائه داده باشیم.

موفق و جوان باشید

نویسنده

مهدیه سلطانیان

کارشناس فروش - مشاور تخصصی - مدیریت وب سایت آناژ - کارشناس تولید محتوا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *