مراقبت از پوست

خرید آبرسان کلینیک

آبرسان کلینیک - بخریم یا نه - شاخص؟؟

خرید آبرسان کلینیک

امروزه در جامعه های انسانی به دلیل تغذیه نامناسب و آلودگی هوا و شاید صد ها دلیل دیگر برخی بیماری های پوستی گسترش یافته است. یا زودهنگام صورت می گیرد. مانند پیری زودرس و یا چین و چروک پیش از اندازه در صورت و سایر قسمت ها مانند پوست گردن و … به همین دلیل است که امروز قصد داریم در این مقاله شما را با آبرسان کلینیک آشنا کنیم. زیرا برای خلاص شدن از هر نوع ضایعات و مشکلات پوستی می تواند بسیار مفید باشد. زیرا در ساختار این محصول بسیار هوشمندانه  کار شده است. و توانسته در بین آبرسان های موجود در بازار اسم و رسمی داشته باشد.

آبرسان کلینیک - بخریم یا نه ؟؟4

شناخت آبرسان کلینیک

آبرسان کلینیک یک محصول امریکایی می باشد. یعنی مبدا برند آن یک کمپانی امریکایی است اما در کشور های زیادی نمایندگی فروش دارند کشور هایی مانند انگلیس و … پس اگر مبدا ساخت آن را انگلیس دیده اید جای تعجب ندارد. آبرسان کلینیک در چندین حجم مختلف به بازار جهانی معرفی و عرضه شده است. حجم هایی مانند 30 میلی، 50 میلی، 75 میلی، 125 میلی و سایرمی توانیم بگوییم محبوب ترین این حجم ها حجم 125 میلی است زیرا هم از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است و  هم از نظر حجم و اندازه به همین دلیل این ورژن بسیار محبوب شده است.

آبرسان کلینیک - بخریم یا نه ؟؟

شناخت خواص

آبرسان کلینیک خواص بسیاری زیادی را در خودش جای داده است این خواص شامل :

  • شاداب کننده پوست صورت
  • حاوی مخمر آلوئه ورا
  • حاوی هالورونیک اسید
  • بهبودخطوط ریز و جلوگیری از چین و چروک
  • مناسب برای همه پوست ها
  • بدون عوارض جانبی
  • آبرسانی به ده لایه از پوست به مدت 100 ساعت
  • بافت سبک

چند مورد ذکر شده در بالا تنها بخشی از خواص این آبرسان می باشد. اما نکته بسیار جالب در ساختار این کرم این است که زمانی که شما آبرسان کلینیک را بر روی پوست صورت خود ماساژ می دهید این کرم تا 100 ساعت به پوست صورت یا سایر قسمت های استعمال شده آبرسانی می کند. و حتی اگر در این زمان صورت خود را شست و شو دهید باز هم عملیات آبرسانی قطع نمی شود. و این نکته را می توان شگفت انگیز ترین قابلیت این کرم آبرسان دانست.

آبرسان کلینیک - بخریم یا نه ؟؟1

ویتامین ها

پوست برای شادابی و لطافت نیاز به انواع ویتامین ها دارد زیرا کمبود برخی ویتامین ها می تواند سبب خشکی پوست و در نتیجه ایجاد چین و چروک در پوست بشود. به همین دلیل در ساختار کلی آبرسان کلینیک انواع ویتامین ها جای داده شده است. این ویتامین ها شامل :

  1. ویتامین e
  2. ویتامین c
  3. ویتامین a
  4. ویتامین b5

و … در ساختار این کرم وجود دارند. هر یک از ویتامین های ذکر شده وظیفه در بدن دارند. به عنوان مثال ویتامین b5 باعث ایجاد سفتی و استحکام پوست می شود. یا ویتامین e و ویتامین c باعث رطوبت رسانی و مبارزه با رادیکال های آزاد می شون.د و سایر خواصی که ویتامین ها در بدن انسان ایفا می کنند.

کلینیک بخریم یا نه ؟؟3

مشاوره خرید آبرسان کلینیک

ما در مجموعه بزرگ آناژ این آبرسان فوق العاده را موجود کرده ایم. و آن را با ضمانت اصالت کالا و قمیت مناسبی ارائه می کنیم. پس اگر در هر زمینه نیاز به مشاوره تخصصی داشته اید فقط کافی است از طریق دکمه پایین با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید. یا از طریق صفحه چت زنده در سمت چپ وب سایت به یکی از کارشناسان ما متصل شوید. مشاروان و کارشناسان آناژ با سابقه ای بالغ بر 5 سال فعالیت در حوضه فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی سابقه و تجربه بسیار بالایی در شناخت نوع پوست و راهنمایی خرید دارند. همچنین اگر با مراحل خرید وب سایت آشنایت ندارید. می توانید در قسمت فوتر وب سایت آموزش های لازم را نگاه کنید.

اگر به هر دلیلی پوستی خشک و شکننده دارید آبرسان کلینیک بهترین گزینه موجود در ایران می باشد. زیرا این کرم بارها و بارها امتحانش را به خوبی پس داده است. پس جای نگرانی وجود ندارد زیرا این آبرسان هیچ گونه عوارض جانبی برای پوست شما نخواهد داشت. پس خیالتان از این بابت راحت باشد.  نحوه استفاده این کرم به این صورت است که یکبار در صبح و یکبار هم در شب بر روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید نکته قابل توجه این است که حتما قبل از استفاده پوست خود شست و شو داده تا ضایعات پوستی کاملا از بین بروند.

 

نویسنده

مهدیه سلطانیان

کارشناس فروش - مشاور آناژ- مدیریت فروشگاه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *