رشد و تقویت مو

شناخت بیشتر هیرتامین

هیرتامین - شناخت بیشتر کپسول هیرتامین شاخص

شناخت بیشتر هیرتامین

شاید بارها اسم هیرتامین به گوشتان رسیده باشد. امروز قصد داریم در این مقاله توضیحاتی درباره خواص و ساختار کلی آن به شما بدهیم. پس اگرقصد خرید این محصول را دارید. تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. کاربرد هیرتامین برای رشد و تقویت موهای سر شما می باشد.

هیرتامین - شناخت بیشتر کپسول هیرتامین1

شناخت کلی

هیرتامین کاملا ارگانیک و گیاهی است و هیچ گونه مواد افزودنی مضرر در ساختار فرمولی خود ندارد. پس از این جهت اطمینان خاطر داشته باشید. شما با مصرف هیرتامین به رشد و تقویت موهای خودتان کمک زیادی کرده اید زیرا هرگونه ویتامین و پروتئین مورد نیاز برای رشد مو در هیرتامین موجود می باشد.  ویتامین های موجود در هیرتامین شامل :

  • نیاسین
  • تامین
  • ویتامین D3
  • ویتامین C
  • ویتامین A
  • ریبوفلاوین

و چندین ویتامین دیگر می باشد. که به رشد و تقویت و حتی به رویش مجددا موهای شما کمک بسیار زیادی می کند.

هیرتامین - شناخت بیشتر کپسول هیرتامین

برخی ویژگی ها و عناصر طبیعی

هیرتامین علاوه بر ویتامین هایی که در بالا ذکر شد شامل عناصر طبیعی بسیار زیادی می باشد. این عناصر طبیعی شامل :

  1. عصاره زردچووبه
  2. فلفل سیاه
  3. عصاره آلوئه ورا
  4. عصاره دم اسب

و شاید ده ها عنصر رشد دهنده دیگر که به رویش مجدد و پرپشتی موهای شما کمک بسیار زیادی می کند. همچنین بهتر است با برخی ویژگی های منحصر به فرد این محصول آشنا شوید. ویژگی هایی مانند جلوگیری از ریزش مو، افزایش رشد قدی مو، افزایش ضخامت مو، تقویت مو و سایر ویژگی های این محصول بسیار قابل تحسین هستند.

خرید هیرتامین

خرید هیرتامین ممکن است کمی سخت باشد زیرا این محصول در مرحله اول نسخه ها فیک بسیار زیادی در بازار ایران دارد. نسخه هایی با مبدا ساخت نامعلوم به همین دلیل باید کمی در خرید هیرتامین هوشیار باشید. زیرا ممکن برای شما عوارضی در پی داشته باشد. هیرتامین در ایران در سه نسخه اصلی، نسخه ایرانی، نسخه فیک در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی موجود می باشد. به همین خاطر است که باید در مرحله اول از جایی مطمئن خرید کنید و در مرحله دوم از اصالت آن مطمئن باشید. بهترین راه تشخیص نسخه اصلی هیرتامین بارکد ساخت آن می باشد. هیرتامین یک محصول آمریکایی است.

مشاوره قبل از خرید هیرتامین

برای اطمینان خاطر بیشتر قبل از خرید هیرتامین می توانید با یکی از کارشناسان و یا مشاوران آناژ تماس بگیرید یا از طریق چت زنده در سمت چپ صفحه به کارشناس ما متصل شوید. و سوالات خود را درباره نوع مصرف یا اطلاعات بیشتر درباره محصول بپرسید. کارشناسان ما به صورت لحظه ای و آنی پاسخگو شما هستند.  کارشناسان و مشاوران آناژ با تجربه ای بالغ بر پنچ سال کاری تجربیات زیادی در زمینه سلامت پوست و مو دارند. پس می توانند بهترین مشاور شما باشند.

هیرتامین را بعد از صبحانه میل کنید و توجه داشته باشید در طی 24 ساعت شبانه روز پیش از یک عدد مصرف نشود. زیرا مصرف بالا هیرتامین می تواند خطرناک باشد. همچنین  بانوانی که در دوران شیردهی یا بارداری هستند از هیرتامین مام استفاده کنند. هیرتامین محدویتی در زمینه جنسیت افراد ندارد. و هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب می باشد و تاثیرگذاری یکسانی دارد. و اما درباره عوارض جانبی این محصول باید بگویم اگر به دستورالعمل این  محصول عمل کنید هیچ گونه عوارض جانبی برای شما نخواهد داشت. و سوال آخر آیا هیرتامین هورمونی می باشد ؟ بسیار از مکمل های تقویت کننده مو هورمونی هستند و پس از استفاده آنها موهای زائد بدن شما رشد می کنند. اما هیرتامین هیچ گونه هورمونی ندارد پس از این بابت خاطرتان جمع باشد.

کلام آخر

اگر موهایی کم پشت دارید یا به صورت کامل موهای خودتان را از دست داده اید هیرتامین گزینه ای بسیار مناسب است. زیرا هیچ گونه عوارض جانبی در پی ندارد . و از نظر قیمت و تاثیر گذاری در جایگاه خوبی قرار دارد. به همین دلیل امروزه بسیار پر طرفدار شده است. اما نکته آخر حتما نسخه اصلی این محصول را تهیه و مصرف کنید. زیرا نسخه فیک می تواند آسیب زننده باشد و نسخه های ایرانی تاثیر بسیار کمی بگذارند. نسخه های اصلی این محصول حدود 700 الی 990 تومان قیمت دارد و نسخه های ایرانی حدود 300 الی 500 هزار تومان قیمت گذاری می شوند و نسخه های فیک بسیار نامتعادل هستند. پس حتما از فروشگاه های اینترنتی یا حضوری معتبر خرید خود را انجام دهید.

نویسنده

مهدیه سلطانیان

کارشناس فروش - مشاور - مدیریت واحد فروشگاه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *