رشد و تقویت مو

شناخت بیشتر کپسول هیرتامین

شناخت بیشتر هیرتامین شاخص

شناخت بیشتر کپسول هیرتامین

کپسول هیرتامین  محصولی کاملا ارگانیک و طبیعی برای رشد و تقویت مو می باشد. این کپسول حاوی مواد طبیعی زیادی مانند : آلوئه ورا،زینک،زردچوپه،فلفل سیاه و سایر ویتامین ها و عناصر می باشد. داشتن موهای بلند و ضخیم برای اکثر ما مهم است با مصرف هیرتامین در کمتر از 60 روز یعنی دو دوره مصرف می توانید از ریزش مو جلوگیری کنید. و شاهد رشد مجدد موها خود باشید.

فهرست مطالب

ترکیبات قرص هیرتامین

قرص هیرتامین شامل ترکیبات قوی از مواد معدنی انواع انتی اکسیدان ها و ویتامین های ضروری برای مو تشکیل شده است. از ترکیبات استفاده شده در قرص هیرتامین می شود به ویتامین A ، ویتامین C ، ویتامین D3 ، و تمام ویتامین های خانواده B  ، گیاه براهمی ، آلوئه ورا، زینک، زردچوبه ، فلفل سیاه  و … اشاره داشت.

ویتامین A

کلیه سلول های بدن از جمله ریشه مو ها برای رشد و تقویت به ویتامین A نیاز دارند. به صورت کلی ویتامین غدد پوست ما را به تولید سبوم سالم فعال می کند. سبوم روغنی است که به صورت ارگانیک و طبیعی در پوست سر برای تقویت مو تولید می شود.

ویتامین C

ویتامین C در سر تولید کلاژن را بر عهده دارد. کلاژن یک بافت همبند حیاتی موجود در ریشه موها است.

ویتامین D3

این ویتامین یعنی ویتامین D3 فولیکول های خفته را به فاز رشد بازمیگردانند. و به آنها کمک می کنند که تار موهای جدید ایجاد کنند. اگر در تایم مناسب ویتامین به فولیکول های آسیب خورده برسد. موجب ترمیم آنها می شود.

آلوئه ورا

می توانیم به آلوئه ورا به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی و ارگانیک که از تجمع چربی سر جلوگیری می کند. اشاره کرد.

زینک

زینیک یک ماده معدنی بسیار کمیاب و ضروری در بدن می باشد. این ماده در بسیاری از مراحل و عملکرد کلی بدن مانند تولید مثل سلول ها – جذب مناسب ویتامین ها – تعادل هورمونی و … نقش بسیار مهمی دارند. علاوه بر این از ریزش مو هم جلوگیری می کند و بسیار موثر است.

فلفل

فلفل به دلیل تولید حرارت و سرعت دادن به سوخت و ساز بدن باعث افزایش گردش خود در بدن ما می شود به همین دلیل باعث جذب شدن سریع تر مواد مغذی و ویتامین ها به نواحی مانند ریشه موها و …. می شوند.

کلام آخر

ما در فروشگاه اینترنتی آناژ کپسول هیرتامین را با ضمانت اصالت کالا و قیمتی مناسب ارائه می کنیم. سلامت مو یکی از مهم ترین عوامل زیبایی محسوب می شود. پس در رشد و تقویت آنها هوشیار باشید و با کمی هزینه از ریزش آنها جلوگیری کنید. یا در صورتی که آسیب دیده اند. آنها را بار دیگر احیا کنید.

نویسنده

مهدیه سلطانیان

مهدیه سلطانیان

کارشناس فروش

دیدگاهی در مورد “شناخت بیشتر کپسول هیرتامین

  1. shargh394 گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *