تقویت پوست, رشد و تقویت مو, شادابی پوست, مراقبت از پوست

شناخت هیرتامین،کلینیک،کوکونات

شناخت هیرتامین،کلینیک،کوکونات - شاخص

شناخت هیرتامین،کلینیک،کوکونات

اگر امروز دارید این مقاله را مطالعه می کنید. قطعا جز دسته از افرادی هستید که به زیبایی و سلامت پوست و مو خود اهمیت می دهند. برای داشتن پوست و مو متعادل و مناسب باید کمبود های آنها را جبران کرده و یک روتین منظم داشته باشید. فرضا پوست برای درخشنده بودن یا جلوگیری از خشک شدن نیاز به استفاده از کرم های آبرسان دارد. کرم هایی مانند آبرسان کلینیک و یا کوکونات کلاژن در نظر داشته باشید کوکونات کلاژن آبرسان محسوب نمی شود. و  …  دارد. از این رو مو هم برای درخشندگی بیشتر و تقویت شدن به مکمل هیرتامین نیاز دارد تا ویتامین های مورد نیاز را دریافت کند.

شناخت هیرتامین،کلینیک،کوکونات - HkHC

شناخت آبرسان کلینیک

پوست به یک روتین روزانه نیاز دارد تا بتواند به حداکثر شفافیت و درخشندگی خود برسد. استفاده از آبرسان های پوست هم باید یک روتین منظم باشد. استفاده از آبرسان هایی با کیفیت مانند آبرسان کلینیک باعث می شود منافذ پوست شما دیگر مسدود نشود. و همچنین در صورت خود دیگر کمتر لک و جوش را مشاهده کنید. آبرسان کلینیک شامل ویتامین هایی می باشد که برای پوست بسیار حیاتی است ویتامین هایی مانند :

  • ویتامنی b5
  • ویتامین c
  • ویتامین e
  • ویتامین a

چهار ویتامین ذکر شده در بالا برای درخشندگی پوست بسیار مهم و حیاتی هستند.  اما به سراغ ویژگی های این آبرسان هم برویم. ویژگی های آبرسان کلینیک شامل :

  1. مرطوب شدن پوست و حفظ مرطوبیت
  2. کمک به جوان سازی پوست
  3. جلوگیری از چین و چروک صورت
  4. آبرسانی به ده لایه پوست
  5. افزایش و انعطاف پذیری

اگر جنس پوست شما خشک است پیشنهاد می شود از این آبرسان استفاده کنید.

شناخت هیرتامین،کلینیک،کوکونات-اناژ 1

شناخت هیرتامین

قطعا تا به امروز اسم  هیرتامین به گوشتان رسیده است. .هیرتامین یک تقویت کننده مو است که با مصرف چند دوره می توانید به رشد و رویش مجدد موهای خود کمک کنید. این محصول باعث ضخیم تر شدن موهای شما می شود. همچنین از ریزش موهای سر جلوگیری می کند. هیرتامین کاملا گیاهی و ارگانیک می باشد و هیچ گونه مواد قندی یا افزودنی مصنوعی ندارد. یکی از نقاط قوت این محصول نداشتن هورمون است. حالا چرا می گوییم نقاط قوت ؟ بیشتر تقویت کننده های مو با داشتن هورمون باعث افزایش مو های زائد بدن می شوند. اما هیرتامین شامل این دسته نمی شود. ویتامین های موجود در هیرتامین شامل :

  • ویتامین c
  • ویتامین a
  • ویتامین d3
  • تامین
  • نیاسین

پنچ ویتامین ذکر شده تنها بخشی از هیرتامین می باشند. هیرتامین شامل عناصری مانند بیوتین،عصاره زرد چوبه،دانه فلفل سیاه،پودر رزماری،پودر آلویه ورا و سایر ترکیبات طبیعی می باشد.

شناخت هیرتامین،کلینیک،کوکونات- hkhC3

شناخت کوکونات کلاژن

همان طور که در بالا ذکرشد کوکونات کلاژن جز دسته آبرسان ها نیست. در پوست ما ماده ای به نام کلاژن وجود دارد که وظیفه اصلی آن ایجاد  انعطاف پذیری در پوست است. کلاژن به نوعی یک پروتئین می باشد.  که در پوست،ناخن،مو استخوان ها و … وجود دارد.  پیش از 80 درصد از لایه داخلی پوست ما از کلاژن تشکیل شده است. افرادی که کلاژن پایینی دارند به مراتب پوستی چروک تر و قاعدتا ظاهری پیر تر خواهند داشت. ویژگی های کوکونات کلاژن شامل :

  • حفظ رطوبت پوست
  • افزایش کلآژن در پوست و…
  • جوان کننده پوست
  • کاهش درصد زیادی از چین و چروک
  • کمک به سلامت پوست و مو

پنچ ویژگی بالا تنها بخشی از این محصول شگفت آنگیز می باشد.

شناخت هیرتامین،کلینیک،کوکونات- اناژ 2

توصیه ها و توضیحات

سه محصول ذکر شده در بالا پر فروش ترین محصولات آرایشی و بهداشتی محسوب می شوند. به همین دلیل می توانند بسیارپر فروش و پر سود برای فروشنده های لوازم آرایشی و بهداشتی باشند. اما خوب این رقابت هم باعث طمع بیشتر می شود. سه محصول ذکر شده یعنی آبرسان کلینیک،هیرتامین، کوکونات کلاژن نسخه های فیک یا ایرانی زیادی در بازار دارند به همین دلیل توصیه می شود از جایی مطمئن و امن خریداری شوند.  شاید هیرتامین رتبه اول را در جدول این بحث داشته باشد. زیرا نه تنها نسخه های فیک و ناشناخته زیادی دارد بلکه نسخه های ایرانی با کیفیتی بسیار پایین تر از حد انتظار در بازار موجود می باشد. به همین دلیل است که باید اصالت کالای خود مطمئن باشید.

مشاوره تخصصی

یکی از پیشنهاد های ما به شما این است. که قبل از خرید هر محصولی با مشاوران و کارشناسان فروش ما مشورت کنید. تا بتوانید انتخابی درست تر و بهینه تر داشته باشید و حداکثر سود را ببرید.  پوست و مو دنیای پیچیده ای دارند مانند موتور یک خودرو که برای تعمیر در مرحله اول باید عیب یابی شود. حالا هم پوست برای رفع مشکل خودش باید در گام اول عیب آن را متوجه شوید این موضوع برای موهای شما هم صدق می کند. کارشناسان و مشاوران ما با تجربه و دانش بالا در زمینه زیبایی به صورت آنی و لحظه پاسخگو شما می باشند. پس اگر سوالی درباره محصولات دارید فقط کافی است با یکی از دو شماره زیر تماس بگیرید.

شناخت آناژ

شاید زمانی که در حال جست و جو درباره محصولات آرایشی هستید یکی از مقالات ما را مطالعه کرده باشید یا مشتری ما هستید. مجموعه آناژ یک مجموعه ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. که حدودا چهار سال است که در این حوضه فعالیت می کند. و توانسته است اعتبار و اعتماد قابل توجه ای را کسب کند. ما همواره در تلاش هستیم که بهترین محصولات را با ضمانت اصالت کالا ارائه دهیم. ما در این مجموعه کلیه محصولات تقویت و رشد مو همچنین کلیه آبرسان ها،ضدآفتاب ها و … را در نسخه اورجینال و برند ارائه می دهیم.

کلام آخر

اگر به فکر سلامتی مو و پوست خود هستید. بهتر است از محصولاتی مانند هیرتامین،آبرسان کلینیک،کوکونات کلاژن استفاده کنید. زیرا از نظر فرمولی بسیار هوشمند هستند. و هیچ گونه عوارض جانبی ندارند. اما برای اطلاعات بیشتر می توانید مقالات مرتبط به این محصولات را مطالعه کنید.اگر نیاز به اطلاعات بیشتر هم داشتید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.  به یاد داشته باشید کلیه محصولات برند را با ضمانت اصالت کالا ارائه می دهیم. همچنین در صورتی که محصول از حالت اولیه خود خارج نشده باشد. تا هفت روز آن را می توانیم مرجوع کنیم.

نویسنده
مهدیه سلطانیان

مشاور تخصصی - کارشناس واحد فروش مجموعه آناژ - مدیریت وب سایت آناژ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *