شادابی پوست

شناخت پروتئین کلاژن

شناخت پروتئین کلاژن - شاخص

شناخت پروتئین کلاژن

شاید بارها و بارها اسم پروتئین  کلاژن یا واژه کلاژن را شنیده باشید. کلاژن در واقع یک نوع پروتئین است. وجود این پروتئین را می توانید در بیشتر ساختار بدنی انسان مشاهده کنید. پروتئین کلاژن در استخوان ها و غضروف ها و سایر عناصر تشکیل دهنده بدن انسان موجود می باشد. اما در این مقاله قصد نداریم که موضوع پروتئین کلاژن را خیلی پیچیده کنیم. می شود گفت این پروتئین به صورت اولیه و پیش فرض در عناصری مانند ناخن ها، استخوان ها، پوست و مو وسایر اندام ها وجود دارد. پیش از 80 درصد از لایه داخلی پوست ما از همین پروتئین کلاژن تشکیل شده است. کلاژن در پوست و سایر اندام ها مسئولیت ایجاد انعطاف را بر عهده دارد.   

شناخت پروتئین کلاژن - کوکونات کلاژن 1

تاثیرات کلاژن در پوست انسان

همان طور که در بالا ذکر شد پروتئین کلاژن به صورت پیش فرض در بدن انسان موجود می باشد اما وظیفه آن در پوست انسان دقیقا چیست ؟ در جواب این سوال باید بگوییم وجود پروتئین کلاژن در پوست انسان مزایای بسیار زیادی دارد. این مزایا شامل :

  • کاهش چین و چروک پوست
  • سفت کردن پوست و کمک به حفظ سفتی
  • خاصیت ارتجاعی بودن پوست را تقویت می کند
  • یک منبع انرژی محسوب

و سایر مواری که جز مزایای این پروتئین محسوب می شود. اما یک نکته قابل توجه دارد که شاید سوال خیلی از شما باشد. چگونه می توانیم پروتئین کلاژن را جذب کنیم ؟ جواب این سوال بسیار آسان می باشد. برای جذب پروتئین کلاژن فقط کافی است از محصولی به اسم کوکونات کلاژن استفاده کنید. خواص بالا را می توانیم به این محصول هم ربط دهیم زیرا باعث افزایش تولید این پروتئین در بدن انسان می شود.

شناخت پروتئین کلاژن - کوکونات کلاژن 3

کوکونات کلاژن

شاید اسم محصول کوکونات کلاژن بارها به گوشتان رسیده باشد. کوکونات کلاژن ویژگی های بسیاری زیادی را در خودش جایی داده است این ویژگی ها شامل :

  1. کاهش چین و چروک
  2. روشن سازی پوست
  3. جوان کننده پوست
  4. افزایش تولید کلاژن در بدن
  5. حفظ رطوبت پوست
  6. کمک به سلامت مو و پوست و ناختن
  7. بهبود آکنه و جوش

هفت مورد ذکر شده در بالا تنها بخشی از ویژگی های این محصول می باشد.

پروتئین کلاژن کوکونات کلاژن

کوکونات کلاژن در بازار ایران

محصول کلاژن چندین سال است که به بازار ایران راه پیدا کرده است کوکونات کلاژن محصولی از برند مای ویتامینز می باشد.  این محصول در دو بسته بندی به بازار عرضه شده است تنها فرق این دو بسته از نظر تعداد می باشد و هیچ گونه تفاوت دیگری با هم ندارند به این نکته توجه کافی داشته باشید. تا خدایی نکرده از این مورد سواستفاده ای نشود. شما با مصرف دو الی سه هفته از این قرص باعث جبران ویتامین C  در پوست می شوید که همین امر باعث سرعت بخشیدن به تولید کلاژن می شوئد. و پس از مدت خیلی کوتاهی می توانید شاهد تغییرات پوست خود باشید. برای مصرف کوکونات کلاژن شما می توانید در روز دو عدد را با وعده غذایتان میل کنید. نکته قابل توجه در این باره این است که به هیچ انواع پیش از دو عدد در روز مصرف نشود.

مشاوره آناژ

شاید بالغ بر پنچ سال است که در حوضه لوازم آرایشی و بهداشتی در حال فعالیت هستیم. پس در نتیجه در این مدت تجربیات بسیار زیادی به دست آورده ایم اگر نیاز به مشاوره در زمینه زیبایی پوست و مو داشتید می توانید با یکی از کارشناسان یا مشاوران مجموعه آناژ تماس بگیرید.  یا اگر قصد خرید محصول را داریم و قبل آن نیاز به مشورت با کارشناس می باشد. با کلیک بر روی دکمه (تماس با کارشناس فروش) می توانید به سرعت با تیم ما ارتباط بگیرید.

در نظر داشته باشید. که پروتئین ها و ویتامین و سایر عناصر در بدن ما نقش مهمی دارد و کاهش این پروتیئن یا ویتامین می تواند تاثیرات منفی بسیاری در بدن انسان بگذارد. ناگفته نماند که عکس همین موضوع هم چنین نتیجه خواهد داد. در بالا ذکر شد که در طی 24 ساعت شبانه  روز پیش از دو عدد  مصرف نشود. زیرا همان طور که کمبود این پروتئین و یا ویتامین ها آسیب زننده هستند جذب پیش از اندازه آنها هم دردسر ساز می باشد. و موضوع آخر که یکی از سوالات متداول خریداران  می باشد. این است که آیا کوکونات کلاژن چاق کننده است. در جواب این سوال باید بگویم خیر کوکونات کلاژن باعث بروز چاقی نمی شود.

نویسنده

مهدیه سلطانیان

کارشناس فروش - مدیریت وب سایت آناژ - مدیریت واحد فروش

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *