شادابی پوست

شناخت کوکونات کلاژن

کوکونات کلاژن - شاخص درونی

شناخت کوکونات کلاژن

کوکونات کلاژن مطلق به برند معروف مای ویتامینز(Myvitamins) که یک کمپانی در حوضه لوازم آرایشی و بهداشتی است می باشد. دارای ماده ای است که با ترکیب آن با نارگیل و کلآژن بر روی پوست شما معجزه می کند. در واقع اسم این ماده هیالورونیک اسید می باشد. این قرص به صورت vip  یا ویژه برای تقویت کیفیت و سلامتی پوست طراحی شده است. اما برای تقویت مو و ناخن هم بسیار کار ساز می باشد. ترکیبات اصلی این قرص شامل پودر روغن نارگیل،ویتامین c، کلاژن هیدرولیز شده می باشد. که این ترکیب نه تنها برای پوست بلکه برای مو و ناخن های شما هم بسیار مفید است.

فواید کوکونات کلاژن

شما با مصرف این قرص جوانی پوست خودتان را برای مدت زمان طولانی تری حفظ کرده اید. همچنین این قرص از پیری زودرس جلوگیری می کند. کوکونات کلاژن با حفظ پوست از افتادگی پوست تا حد زیادی جلوگیری می کند.  همچنین با مصرف یک دوره از این قرص شفافیت پوست خودتان را افزایش می دهید. و درخشش و شادابی  پوست دوباره احیا می شود. به صورت کلی فواید  کوکونات کلآژن شامل :

  • حفظ جوانی و جلوگیری از پیری زودرس
  • جلوگیری از افتادگی پوست و پدید آمدن چین و چروک
  • تقویت سلامتی ناخن ها
  • تقویت سلامتی و کیفیت مو ها
  • حفظ استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست
  • افزایش رطوبت پوست
  • افزایش شفافیت پوست
  • بهبود آکنه و جوش
  • جوان کننده پوست

و صد ها خاصیت دیگر که در این قرص موجود می باشد. می تواند به صورت کلی به سه عضو مو،ناخن،پوست کمک فراوانی بکند.

کوکونات کلاژن - مقاله دورنی

نحوه استفاده وعوارض جانبی

مکمل کوکونات کلاژن با فرمول بهینه و ساختاری مناسب کاملا ایمن و بدون کوچک ترین ضرری می باشد.  تنها عارضه جانبی این محصول می تواند این باشد که افرادی که پوست مستعد به جوش دارند. ممکن است با مصرف این قرص تعداد جوش های خودشان را افزایش دهند. توصیه می شود این افراد از کوکونات کلاژن استفاده نکنند. اما پیشنهاد اگر جزء این دسته هستید یا در این زمینه تردید دارید با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید.

نحوه استفاده کوکونات کلاژن : برای گرفتن نتیجه بهتر و سریع تر باید به صورت روزانه دو عدد کپسول کوکونات کلاژن را یکی در وعده صبح و یکی در وعده عصر میل کنید.

نکته : تاثیر مستقیم کوکونات کلاژن بر روی پوست است. اگر به دنبال افزایش و تقویت مو هستید بهتر است از مکمل هایی مانند هیرتامین استفاده کنید.

مشاوره

ما در مجموعه اینترنتی آناژ با داشتن کارشناسان و مشاوران درجه یک این بستر را فراهم کرده ایم که اگر شخصی نیاز به مشاوره درباره خرید محصولات دارد بتواند به راحتی با کارشناسان ما ارتباط بگیرد. کارشناسان و مشاوران آناژ به صورت آنی در تایم کاری پاسخ گوی شما عزیزان هستند. همچنین ما در این مجموعه محصول کوکونات کلاژن را موجود داریم. و آن را ضمانت می کنید. ضمانت ما شامل ضمانت اصالت کالا و ضمانت تحویل صحیح و سالم و بدون نقض می باشد. همچنین اگر پلمپ کالا باز نشده باشد تا 7 روز زمان مرجوعیت دارید.

کوکونات کلاژن یک مکمل فوق العاده برای  شادابی بهتر پوست می باشد. در کنار آن به تقویت مو و ناخن ها هم کمک بسیار زیادی می کند. نسخه فیک این محصول هم مانند مکمل هیرتامین در بازار بسیار زیاد است. پس از جایی معتبر این محصول را خریداری کنید. و به نکات ذکر شده در مصرف و عوارض آن توجه داشته باشید.

توجه : کوکونات کلاژن در بسته بندی  180 تایی ارائه می شود. و یک نسخه 60 عددی آن در بازار موجود می باشد. که از نظر سطح کیفی هیچ تفاوتی با یک دیگر ندارند. و فقط از نظر تعداد با یک دیگر متفاوت هستند. اما از دید اقتصادی بسته 180 عددی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

نویسنده

مهدیه سلطانیان

کارشناس فروش - مشاور محصولات - مدیریت وب سایت آناژ

شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *