رشد و تقویت مو

قیمت و شناخت بهتر هیرتامین

هیرتامین - مقاله درونی - شناخت بهتر هیرتامین

قیمت و شناخت بهتر هیرتامین

قرص هیرتامین یک تقویت کننده قدرتمند مو می باشد که چندین سال است بین مکمل های تقویت کننده و احیا کننده مو سر توانسته است جایگاه مناسبی را کسب کنند. از این رو این کسپول تقویت کننده نمونه های ایرانی فراوانی دارد که شرکت های مختلف با بسته بندی های گوناگونی این محصول را عرضه کرده اند. شرکت هایی مانند افق و سایر شرکت های ایرانی که با الگو برداری از نسخه اصلی آن یعنی کپسول هیرتامین اورجینال ساخته شده است.  که میشود گفت کاربرد آنها حتی به یک دهم نسخه اورجینال هم نمی رسد. و از نظر قیمتی هم بسیار پایین تر می باشند.

آنالیز قیمت هیرتامین

قیمت کپسول هیرتامین با توجه به اینکه نسخه اورجینال آن وارداتی می باشد. می تواند بین 600 هزار تومان تا 900 هزار تومان متغیر باشد. و نسخه ایرانی این کپسول هم بین 300 تا 450 هزار تومان نوسانات قیمتی دارد. محتوا هر دو نسخه چه نسخه ایرانی و چه نسخه اورجینال 30 عدد کپسول خوراکی است. که باید قبل از صبحانه میل شود. این دستور العمل نسخه اورجینال می باشد. ممکن نسخه های ایرانی طریقه مصرف متفاوتی داشته باشد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر میخواهید نتیجه بهتری بگیرید. حتما از نسخه اورجینال استفاده کنید. زیرا تفاوت زیادی باید یک دیگردارند. نسخه اورجینال هیرتامین نسخه ای حساب پس داده است. و بارها و بارها شاهد نتیجه آن بودیم. اما نسخه های ایرانی با توجه به کپی بودنشان نمی توانند کارایی نسخه اورجینال این کپسول را داشته باشند. همچنین در نسخه ایرانی ویتامین ها وعناصر به کار رفته است که  شاید اصلا سازگار با مو سر شما نداشته باشند.

هیرتامین - مقاله درونی شناخت بهتر هیرتامین

شناخت بهتر هیرتامین

کپسول تقویت کننده مو هیرتامین یک قرص کاملا ارگانیک می باشد. در سال های ابتدایی تولید هیرتامین دو نسخه متفاوت برای مصرف آقایان و بانوان داشت. که بعد از مدتی هر دو این نسخه ها تبدیل شدن به یک نسخه که هم برای مصرف آقایان و هم برای مصرف بانوان مناسب می باشد. هیرتامین حاوی ویتامین ها و عناصر مختلفی است که به ضخامت و تقویت مو شما کمک می کند. همچنین اگر ریزش مو دارید هیرتامین پینشهاد مناسبی است. هیرتامین تولید کشور آمریکا می باشد که در بسته بندی قرمز رنگ با لیبل ها و بارکد های قابل استعلام جهت اطمینان از اصل بودن نسخه تولید و عرضه شده است.

کلام آخر

در زمان خرید کپسول هیرتامین در صورتی که قصد خرید نسخه اورجینال را دارید حتما از فروشگاه های اینترنتی مطمئن خرید کنید زیرا نسخه ایرانی و فیک این محصول در بازار بسیار زیاد می باشد. و برای تشخیص آن نیاز به کمی آگاهی در این باره دارید. هیرتامین اصلی نوع فونت نوشتاری مخصوص خودش را دارد. در نسخه اورجینال محصول یک بارکد قابل استعلام دارد که می توانید با استفاده از اپلیکیشن های بارکد خوان محصول را استعلام بگیرید. و ده ها راه تشخیص دیگر که موضوع کمی فنی تر می شود. خوب امیدواریم که تا به این جا مقاله لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعاتی در این خصوص به شما رسانده باشیم.

نویسنده

مهدیه سلطانی

کارشناس فروش - نویسنده - مدیریت وب سایت آناژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *