رشد و تقویت مو

مو و پوست

هیرتامین شاخص

مو و پوست

اگر موهایی کم پشت و یا پوستی خشک و شکننده دارید. بهتر است تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. برای داشتن مو هایی پر پشت و پوستی درخشنده باید یک سری از موارد را به خوبی رعایت و سبک زندگی روزانه ای خود را کمی تغییر دهید. همین طور که میدانید مو و پوست دو عامل و مهم و تاثیر گذار در اعتماد به نفس انسان می باشد. به همین دلیل افرادی که موهای پر پشت دارند و از سطح پوستی خوبی هم بهره مند هستند بسیار از نظر اعتماد به نفس در درجه بالاتری قرار دارند. اگر دوست دارید جز همین دسته از افراد باشید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید

هیرتامین - پوست و مو

دلایل ریزش مو و آسیب به پوست

برخی عوامل وجود دارد که بسیار نقش پر رنگی در ریزش مو یا خشک شدن یا وجود لک در پوست ایفا نقش می کنند. عواملی مانند بی خوابی، تغذیه نامناسب،قرار گرفتن در برابر اشعه فرا بنفش (خورشید)، استرس، استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت، استفاده از شامپو های بی کیفیت و سایر موارد می توانند در ریزش مو و آسیب به پوست نقش پر رنگ و فراوانی داشته باشند. به همین دلیل بهتر است کمی در روال مراقبت از پوست و مو خود تغییر ایجاد کنید.

هیرتامین - ریزش مو

تغییر در سبک روزانه

اگر به دنبال رشد مو یا درخشنده کردن پوست خود هستید لازم است نکات زیر را رعایت کنید. سعی کنید به صورت روزانه ورزش هایی مانند یوگا و مدیتیشن را انجام دهید زیرا این ورزش ها باعث آرامش و کاهش استرس می شوند این درحالی است که استرس یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در ریزش مو می باشد. پس کاهش استرس می تواند گامی بزرگ در این روال تازه باشد. در مرحله بعد سعی کنید به صورت روزانه دو الی سه مرتبه صورت خودتان را با آب و صابون تمیز شست و شو دهید. این کار باعث می شود ضایعات پوستی از بین برود. اگر جنس پوست شما چرب و یا مختلط است می توانید روزانه بیشتر صورت خود را شست و شو دهید.

هیرتامین - سبک زندگی

راهکار های تاثیر گذار

برای جبران آسیب هیچ گاه دیر نشده است اگر به صورت کامل هم موهای خود را از دست داده اید راهکار های بسیار زیادی وجود دارد که میتوانید آنها را بازیابی کنید. راهکار هایی مانند استفاده از محصولات طبیعی مانند هیرتامین استفاده کنید. یا برای جبران خشکی پوست باید سطح آبرسانی آن را افزایش دهید. استفاده از کرم با برند های معتبر مانند آبرسان کلینیک می تواند به سرعت خشکی پوست را جبران کند. همچنین باعث شادابی بیشتر پوست می شود . شما برای داشتن پوستی سالم تر و موهایی پر پشت تر بهتر است روتین روزانه مراقبت داشته باشید و کمی هزینه و وقت را صرف زیبابی ظاهری خودتان کنید.

هیرتامین - پوست

مشاوره

اگر در هر زمینه نیاز به مشورت و مشاوره تخصصی داشتید مشاوران و کارشناسان آناژ به صورت آنی و لحظه ای پاسخ گو شما هستند.  کارشناسان ما با تجربه ای بالغ بر پنچ سال فعالیت در زمینه زیبایی پوست و مو امروزه تجربیات زیادی را با خود حمل می کنند. برای ارتباط مستقیم با کارشناسان ما میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید. و یا از طریق واتساپ با مشاوران در ارتباط باشید.

شما می توانید با کمی وقت گذاشتن و هزینه اعتماد به نفس بالا تری داشته باشید. شاید برخی با این حرف مخالف باشند که پر پشت بودن مو و یا شفاف و درخشنده بودن پوست هیچ ارتباطی به سطح اعتماد به نفس ندارد اما به عقیده ای بسیاری و شخص خود من زیبایی پوست و پر پشت بودن مو تاثیر مستقیم بر روی اعتماد به نفس افراد دارد. خوب امیدورام تا به اینجای این مقاله توانسته باشیم کمی اطلاعات به شما رسانده باشیم.

نویسنده

مهدیه سلطانیان

کارشناس - مشاور - مدیریت واحد فروشگاهی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *